جام سخن

گزیده سخن اندیشمندان و تراوشات ذهن من

جام سخن

گزیده سخن اندیشمندان و تراوشات ذهن من

فولادهرمزگان2

فولادهرمزگان 2  

به  لطف   آن  خدای  حی  داور

شده   آباد  این  میهن   سراسر

میان  آن   همه ،  فولاد    بندر

نهادیم   تاج  فخر صنعتش  سر

زاو آباد  هزاران  کوی  و خانه

ز شادی  سر دهم من این ترانه

خدایا  شکر  تو  گویم   فراوان

که مشغول به کارکردی جوانان

تو دادی همتی  بر این   جوانان

زبازوی خودشان می خورندنان

جوانم   من   جوانی   سربلندم

که برنیروی خودمن تکیه کردم

به دستان خودم ساختم وطن را

اگرچه بعضی  پوشیدیم  کفن را

ولیکن   عزت  خود را نباختیم

چنین مردانه میهن راچه ساختیم

خدایا  رونقی   ده   صنعت   ما

به شکرانه  بیافزای  طاعت  ما

بده    برکت   به   کار  کارخانه

بگردان    رونقش   را   جاودانه

بسی   از  خانه ها  آباد  ز کارش

                                        خدایا   تو   نگهدار  از    زوالش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد