جام سخن

گزیده سخن اندیشمندان و تراوشات ذهن من

جام سخن

گزیده سخن اندیشمندان و تراوشات ذهن من

ته دیگ سوخته

ته دیگ سوخته:

چندروزپیش عده ای رادیدم که برگه به دست درصف عابربانک ایستاده انددرحالی که ازشدت دل دردبه خود می پیچند اینجانب قلم تیزپس ازبررسی متوجه شدم که این امرپس ازصدورقبض  برق شیوع پیداکرده است وتنها کسانی که ازمسکن اسکن(اسکناسهای بادآورده)استفاده نموده کمترآسیب پذیربوده اند،لذاباروبندیل خودرابستم وبرای تحقیق بیشترراهی بندرعباس شدم، درمنطقه خونسرخ ناگهان ابری سیاه و قیرگون درآسمان ظاهرشدو همه جاتاریک گشت و ماامیدوارکه عنقریب بارانی خواهدباریدوهمه خلق شادمان خواهند شداماتاسرمبارک راخم نمودیم وبیرون رانگریستیم , چشمتان نبیند روزبد,که آن ابرسیاه دودی بودکه ازدودکش نیروگاه برق به هوا می خواست ,اینجا بود که من دانستم یعنی کشف کردم که علت آن همه دل دردخلق الله این بوده است که ته دیگ توانیرگرفته است وداردمی سوزد واگرمسـولین فکری به حالش نکننددودش به چشم همه می رودوبادیدن طبیعت ومحیط زیست چشمهاودلهابسوزد وعنقریب است که بیماریهای قلبی هم باصدورقبض بعدی شایع شود.باتشکرازهمه زحمات بروبچه های گل اداره برق که  واقعا زحمت می کشند                                                                    مسافر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد